2013. december 27., péntek

Sziasztok :3 ▲



Nos.. Hát kicsit elcsúsztam ezzel, de nem baj :) Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek és Boldog Új Évet is :) Hogy őszinte legyek, szerettem volna írni egy 'különkiadást', de nagyon elcsúsztam vele, mert 24.én szerettem volna kirakni,de kaptam karácsonyra egy csomó könyvet, pl : Csitt Csitt, Füst és Csont Leánya, A szellemidéző és a Csók Pont Jókor..Már egyet kiolvastam és tegnap éjszaka kezdtem a Füst és Csont leányát amit régóta akartam :3 Mindegy gondolom nem sok mindenkit érdekel, hogy mit kaptamxD Szóval most folytatom tovább a történetet és sajnos nem sokára vége :) Minimum 5 maximum 10 rész és kész :( De ha szeretnétek olvasni még történetemet, nyugodtan írjatok komit vagy ide vagy lehet csinálok közvélemény kutatást és publikálom :) Most jelenpillanatban.. 6 blogot vezetek, de most lesz nemsokára 7  XD Jó sok tudom :) Szóval Boldog Karácsonyt Mindenkinek mégegyszer ! SanTao legyen veletek :3 <3 És bocsi a csúszásért :( 

2 megjegyzés:

  1. A füst és csont leánya nagyon jó *-* és én bármit elolvasok, főleg, hogy nagyon jól írsz :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :3 Szerintem is :) Bár mondták, hogy az eleje picit unalmas, de utána már jó :3 most tartok a 19. fejezetnél és jóóó :33 És jaaaj nagyon aranyos vagy :') Köszönöm :) Akkor talán kipublikálok egy-két blogot :3 Jjaaaj most örül a fejem :3 Köszönöm :3

      Törlés