2013. augusztus 16., péntek

Chapter Thirteen ▲

Farkas?! ▲

Sajnálom, hogy későn hoztam, csak egy másik blogomat is írtam >.< De remélem tetszik nektek :) Köszönöm a kommenteket és a feliratkozókat!:)

- Huan..Huan - hallottam magam mellől a nevemet. Kinyitottam nagy nehezen a szememet és KyungJae állt az ágyam mellett, mellette pedig Kai. - Jó reggelt Huan - mosolyodott el.
- Nektek is - mosolyodtam el én is. - Hány óra? - kérdeztem, ugyanis Kai pont eltakarta azzal a tökéletes kis pofijával az órámat. Ah megőrültem. Az ágyra könyököltem, majd felültem és Kyungiet magamhoz húztam és megölelgettem.
- Olyan dél körül lehet - válaszolta miközben én ott szorongattam az unokaöccsét.
- Ah..Akkor már van kaja? Ugye van husi? - kérdeztem csillogó tekintettel.
- Öhm...igen...van - mondta Kai furcsállva ezt a dolgot.
- Akkor jó. Nem megyünk majd medencézni, Kyungie? - néztem rá.
- De - tapsolt. - Jó lenne - vigyorodott el.
- Akkor majd ebéd után - mondtam - De most menjetek, mert nekem is fel kéne öltöznöm, nem?
- De igen kisasszony - mondta Kai, felkapta az ölébe KyungJaet és kimentek.
- Hé, Kai! Gyere csak vissza - mondtam, mire visszajött.
- Mi az?
- Köszönöm a tegnapi napot - mondtam és megöleltem, mintha csak egy két éves kislány volnék.
- Nincs mit - mondta .- Ma nem nézünk valami filmet, mikor elmentek?
- Nézhetünk. De..kérdezhetek valamit? - engedtem el.
- Persze - nézett le rám. Idegesített, hogy jóval magasabb mint én.
- Hogy,hogy mostanában sokkal kedvesebb vagy?
- Hát..fogalmam nincs..Nincs kedvem örökké csak így veszekedni.
- Értem. Csak ennyit akartam, most már had öltözzek fel..Vagy sztriptízeljek egyet?
- Nem kell - nevetett és kiment a szobámból. Én előkaptam egy csíkos ruhát, majd felvettem, megfésültem kócos hajamat és lementem a többiekhez.
- Neked van tetkód? - nézett rám nagy szemekkel Luhan, mikor meglátta a csuklómat. Azt hittem ott szarom össze magamat.Sose volt ott ilyen érdekes tetkóm, sőt sehol se.
- I-igen van - dadogtam majd nagy szemekkel a csuklómra pillantottam. Láttam Kai tekintetét, akinek a szemében kétségbe esettség és ijedtség tükröződött. - Ehetünk már? - kérdeztem téma terelésként.
- Persze. Chanyeol megterít és ehetünk - nézett RiRin Channiera szúrósan.
- Nem sikerült az este úgy ahogy kiszex..kiterveltétek? - kérdezte Kai perverz mosoly kíséretében.
- Hülye - nézett rá szúrósan RiRin - Csak meg kéne teríteni is, nem de bár kedves Hős Szerelmes.
- Miért vagyok én hős szerelmes? - mutatott magára kikerekedett szemekkel Kai.
- Mert. Na akkor mivel úgy látom - nézett az asztalra - Chanyeol bébi megterített, tálalhatom a kaját és ehetünk.
- Noona - szólt Kyungjae - Majd ebéd után akkor medencézünk?
- Persze - tettem csípőre a kezemet - Miért ne tennénk? De előtte pihizzunk kicsit, hogy ne teljesen tele hassal kelljen úszni. Nézzünk egy félóráig TV-t.
- Rendben - egyezett bele. BaekHyun szólt, hogy ebéd, így helyet foglaltam Kai és HyoRin között.
- Hát akkor jó étvágyat gyerekek - mondta HyoRin és mindenki neki látott enni. Ebéd után Kyungie és én letelepedtünk a kanapéra és Spongyabobot kezdtünk nézi. Szerintem akik ott voltak és láttak minket hülyének néztek. Ott énekeltük ketten a főcímdalt, ráadásul nekem szerintem semmi hangom nincs.

Kai Pov'

Miközben Huant és Kyungjaet figyeltem csak elmosolyodtam. Olyannyira aranyosak voltak, ahogy spongyabobot énekeltek, hogy az nem igaz. Mintha csak két öt éves gyerek lett volna előttem. Jobban beleszerettem Huanba, mint azt gondoltam. Feálltam a helyemről és a szobámba baktattam. Leültem az ágyamra és a térdeimre támaszkodtam. A sötét körül vett. Vajon miért jelent meg Huan csuklóján az a jel? Az egy dolog, hogy ma lesz telihold, de neki nem kellene, hogy megjelenjen. Ő csak egy ember... Elvileg. A csuklómra pillantottam, ahol megjelent az a jel, ami Huannál. Csak más kinézettel.  Megcsörrent a telefonom, amit rögtön a kezembe kaptam. A kijelzőre anya volt írva, így felvettem.
- Szervusz kisfiam - szólt bele rögtön kissé rekedtes hangján.
- Szia anya. Hogy-hogy felhívtál?
- Nem hívhatom fel az én kisfiamat?
- De - kuncogtam, majd felhúzódtam törökülésbe az ágy közepére. - Hogy vagy?
- Jól köszönöm. Hát te? Van-e valami lány a láthatáron? - kérdezte reménytelien. Minden alkalommal megkérdezi, ha felhívom, vagy ha ő hív fel engem.
- Az a igazság..hogy van. Úgy hívják, hogy Huan.
- Már együtt vagytok?
- Nem. Az túlzás lenne - nevettem fel - Nem volt semmi se. Csak...barátok, vagy haverok vagyunk...Asszem' - vakartam meg a tarkómat, bár ezt anya nem láthatta, mivel érdekes lenne ha telefonon keresztül látná. Anya Szöultól pár kilométerre lévő farmon él apával és a lovakkal.
- Jaj te. Hát mikor szeretnél te valamit attól a lánytól?
- Majd. Nem akarom lesokkolni azzal, hogy tetszik nekem és belé szerettem. Hisz az egész kapcsolat köztünk szúrkálódáson alapszik. Folyton szívjuk egymás vérét és ha csak így bejelenteném, hogy ' Hé, leszel a barátnőm?' akkor eléggé meglepődne, és mi a garancia arra, hogy én is tetszem neki?!
- JongIn..több százezer lány álma vagy. Az a Huan miért ne kedvelne, vagy esetleg miért ne tetszenél neki?
- Mert ő nem olyan mint a többi lány.
- Hermafrodita vagy transzfesztita?
- Ahj anya - nevettem fel - Semmelyik. Normális, átlagos lány. Úgy értettem, hogy..ő..cigizik, iszik, vagyis ivott, és nem az a tipikus kis aegyo királylány. Visszamer szólni mindenkinek aki beszól neki, általában sport cipőt hord ha kimegyünk valahova. Nem nagyon hord magassarkút. Persze előfordul, hogy felvesz, de azt mondta, hogy mióta idekerült jobban megszerette a sport cipőket, pedig ha látnád mennyi magassarkúja van.. - sóhajtottam - És ő...nagyon szép és természetes. Ja amúgy kínai és Luhan testvére.
- Te fiú. Ahogy itt áradozol..eléggé megszállhatta az elmédet ez a lány.
- Rendesen megszállta.
- Ki tud még erről?
- Öh..talán..senki. Ha csak valaki ki nem hallgatja a beszélgetésünket - nevettem. Hát erre ráhibáztam. KyungJae-t pillantottam meg az ajtóba aki csak vigyorogva ugrándozott, majd szépen lerohant a nappali felé. Kikerekedtek a szemeim - Anya, KyungJae ki is hallgatta. Most szépen lerakom, hogy megvédjem az én drága titkomat. Szóval szeretlek puszi - csaptam le a telefont, majd KyungJae után rohantam, aki már épp kezdte volna a szöveget, hogy 'Kainak..', de én szépen a lépcső, körülbeül 10. fokjáról leugrottam, odafutottam KyungJaehez és befogtam a száját, kirángattam a medencéhez és leültettem a napágyra.
- Ha bárkinek is elmered mondani, hogy..
- Hogy Huanba belezúgtál?
- Igen..
- Háh! Na szóval..nem mondom el senkinek, de cserébe el kell neki mondanod, hogy mi is vagy valójába - fonta mellkasán össze a kezeit. A szemeim kétszeresére nőttek és azt hittem csak álmodom.
- U-u-ugye e-ez most ne-nem komoly? Mondjam el neki, hogy egy szörnyeteg vagyok teliholdkor és volt mikor embert is öltem? Na ne..eztt nem..Inkább akkor rohanj be és mond el neki - mutattam az ajtó felé. Ő csak sóhajtott és felállt.
- Nem. Nem mondom el neki. De muszáj elmondanod neki, ha nem szeretnéd, hogy más mondja el neki.
- Például?
- Hyunseung.
- Igaz. De.. Akkor..ha tetszenék is neki, így teljesen kiszeretne belőlem.
- Ha csak tetszel neki nehezen tud kiszeretni belőled ha..
- Érted nem? - szakítottam félbe.
- Srácok - jött ki Huan - Nem medencézünk akkor?
- De. Csak Kainak gondjai akadtak fürdőgatya választás miatt - sétált be Huanghoz KyungJae. Egy kő esett le a szívemről, ahogy nem mondta eddig el, hogy mi van.

Huan Pov'

Szépen felmentem a szobámba miután Kyungieval bementünk és felkaptam az egyik kék bikinimet, majd magamra csavartam egy törölközőt és lementem a nappaliba. A csuklómon való kis tetkó már eltűnt. De, hogy hogyan azt én se tudom. De nem törődve azzal szépen kiszaladtam Kyungie elől a medencéhez, ahol RiRin, Chanyeol és Kai már egy-egy napágyat elfoglaltak.
- Ha nem bánod békakirályfi én ide lerakom a cuccom - dobtam az arcára Kainak a törölközőmet, mire ő csak morgott valamit  - Neked aztán nagyon jól megy a morgás. Na mindegy - fordultam el tőle, mire Kyungie bólintott. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy valaki az ölében tart és beugrik a medencébe. Mikor a víz felszínére úsztam szemügyre vettem a 'támadómat' aki Kai személyében vigyorgott mögöttem és törölte le arcáról a vizet, majd beletúrt hajába. - Te kis... - kezdtem verni a mellkasát, mire befeszített és eléggé kemény volt. Ezen csak nevetni kezdett, majd magához húzott és megölelt. Én próbáltam tovább verni őt, de feladtam és én is megöleltem.
- Milyen aranyosak lennétek együtt - jött ki HyoRin. Erre elpattantunk egymástól és ránéztünk.
- Mindig ezt csinálják - mondta Kyungie és beleugrott a vízbe.
- Hozzak valamit inni? - kérdezte Chanyeol, miután RiRintől elvált, ugyanis mielőtt megérkezett HyoRin és a bomba alakja épp egy szenvedélyes csók közepette voltak.
- Hozhatsz sört - mondta Kai - Te kérsz Huan? Alkohol mentes is van.
- Egy sörtől semmi bajom nem lesz - mosolyogtam - Ha viszont már túl sokat iszok, akkor igen. De köszi, hogy figyeltél a kis problémámra - mosolyogtam.
- 'Kis' - mutatott idéző jeleket - De akkor sör.. milyen?
- Hm..Öhm..citromos vagy körtés ha van - mosolyogtam.
- Jó, akkor Chanyeol 4 körtés és citromosat. Mármitn kettő-kettőt.
- Jó, gondoltam, hogy nem isztok meg nyolc sört.
- Ki tudja - mondtam egyszerre Kaival, mire elvigyorodtam. - Kyungie te kérsz valamit?
- Sört? - döntötte oldalra értetlen nézéssel a fejét.
- Nem - nevetett Kai - Kólát, narancslevet, baracklevet.Mit tudjam én?!
- Sprite-ot - Chanyeol bólintott és pár perc múlva két körtés és két citromos sörrel, egy palack sprite-tal és két bacardi breezerrel tért vissza.
- HyoRin, meg se kérdeztem, te innál valamit?
- Csokilikőrt ha lehet.
- Persze, hogy lehet. Hozok poharat és egy üveg legfinomabb csokilikőrt - nevetett Channie majd HyoRin is rákezdett és Chanyeol úgy tett ahogy mondta. Egy üveg csokilikőrrel és egy pohárral tért vissza. - Egészségedre - adta át HyoRinnak mosolyogva.
- Nektek is - mondta, öntött magának és lehúzta. Én kiültem a medence szélére, majd Kai is mellém ült és mindketten felbontottuk a sörünket és elkezdtük iszogatni.

HyoRin/Hyeri Pov'

Miközben Kevinék kanapéján ültem Kevin bébimmel azon gondolkodtam, hogy miért volt olyan ismerős a parton megismert lány, Huan.
- Min gondolkodsz HyoRin? - kérdezte egyszer csak Kevin, mikor észre vette, hogy nem túlságosan figyelek a mondandójára.
- Tudod, hogy a HyeRi nevet jobban szeretem használni - morogtam.
- Igen tudom kicsim - nyomott puszit a számra. - Szóval min gondolkodsz?
- Csak, hogy miért volt olyan ismerős az a lány..
- Nekem is ismerős volt - mondta a drágám, majd megcsörrent a telefonom. - Hyunseung?
- Aham - mondtam, majd felvettem. Azt hittem csak képzelődök mikor azt mondta, hogy Huan..
- Miért hívott? - kérdezte Kevin miután leraktam.
- Hát...azért mert..lenne egy kis dolgunk a csapattal együtt..
- De mi? - meresztette rám szemeit.
- Az lenne, hogy...

Huan Pov'

Miután megittuk azt a két-két sört már nevettem mint a nem tudom mi, amin Kai is neki kezdett nevetni, így beleborultunk mindketten a medencébe.
Kyungiera néztem, aki csak mosolygott Kaira, aki pedig összehúzta az orrát és lefröcskölte a kisebbet. Ezen mindenki nevetni kezdett, kivéve Kyungie ő lefröcskölte Kait. Én nevetve újra kiültem a medence szélére és csak mosolyogva néztem őket. A napágyon lévő telefonom megcsörrent, így kipattantam és láttam, hogy Hyunseung írt sms-t.
' Szia Huan. Csak bocsánatot szeretnék kérni a csókért. És nem bánnám ha találkozhatnánk még egyszer. Talán holnap, vagy holnap után. Nem tudom. De jó lenne :) Szia xx- Hyunseung '
Csak ledobtam a telefonomat. Semmi kedvem nem volt Hyunseunghoz. Visszamentem a medence széléhez, ahol csak leültem törökülésbe és őket figyeltem. Majd mellém sétált Kyungsoo.
- Szia - köszönt.
- Sziaa Kyungsoo - mosolyogtam rá.
- Ki írt előbb?
- Hyunseung, hogy találkozzunk. De nem hiányzik egy kicsit se a hátam közepére se kívánom most.
- Mert?
- Mert...hát szóval ugye megcsókolt meg minden és szerintem azt hiszi, hogy nagyon szerettem, de nem annyira. Inkább csak tettettem, hogy szeretem mert na..olyan amilyen.
- Értem. Hát..mond meg, hogy nem akarsz vele találkozni és kész.
- Jó de nem ismered őt..Addig hajt míg nincs meg az amit akar.
- Oh, dehogynem ismerem. Jobban ismerem mint gondolnád.
- Öhm..inkább nem kérdezek rá - kerekedtek ki szemeim.
- Na..nem buziságra gondolni! - bökte meg a vállam, mire felnevettem.
- Gondolat olvasó vagy. De amúgy... - kezdtem volna, mire meghallottam a sok kutya vonyítást, és meg kell mondjam eléggé idegesített, hogy a saját hangomat nem hallottam a kutyáktól - Mi bajuk van a kutyáknak?
- Telihold lesz. Vagyis van. Ilyenkor mindig szoktak.
- Kicsim, gyere menjünk..Már kezd sötétedni és a fiúk illetve Huan is biztos szeretnének egy kis banzájt csapni este.
- Anyaa - nyígott Kyung, de teljesítette amit az anyja kért. Bementek átöltözni és száraz ruhába visszajöttek, Addigra már az EXO nagyja és én is törölközőben, nagyjából szárazon ültem a napágyon.
- Akkor mi most mentünk. Majd még jövünk, holnap..vagy..holnap után..vagy...nem tudom.
-- De anya nem úgy volt, hogy holnap megyünk haza?
- De. De ide költözünk.
- Mi? - kerekedett ki KyungJae szeme, mire az édesanyja elmosolyodott. - Azt a jó eget - csapta össze kezét. - Imádlak anya - ölelte át HyoRint Kyungie.
- Én is kicsim. De akkor most mentünk - mondta és elindultak kifelé. Chanyeol és RiRin kikísérték őket, majd visszajöttek.
- Na akkor most mi legyen?
- Mi filmet nézünk - fogta meg a csuklóm és felhúzott, ugyan is én ültem.
- Aha..filmet - vonta fel a szemöldökét perverz vigyor kíséretében Xiumin.
- Azt is nézünk. Mi mást néznénk? - kérdeztem.
- Egymás...testét... - kuncogott Kris.
- Most is látom, csak fürdőgatyába - mondtam és végig néztem Kain.
- De az agyaddal levetkőzteted mi? - kérdezte nevetve Baekhyun.
-  Baekhyun! - szóltam rá.
- Na menjünk - mondta Kai és felhúzott a szobámba.- Itt filmezünk ha nem gond.
- Nem..nemgond.
- Az Eleven testek c. film jó?  Tudom mit beszéltem meg veled, de ezt jobb filmnek titulálom.
- Rendben, végül is. Amúgy is megakartam nézni.
- Akkor helyezkedj el én meg hozok rágcsit és berakom a filmet - így is tett. Hozott fel egy flakon kólát és két csomag chipset. A film alatt annyira nem rágcsiztunk, de inni ittunk kólát, sokat.
- Ez a film nekem tetszett - mondtam, miközben török ülésbe ültem s felé fordultam.
- Nekem is - mosolygott.
- Mit csináljunk?
- Csapd lecsacsizzunk - kuncogott. Én bólintottam s elkezdtünk játszani, de a végére az lett belőle, hogy röhögtünk mint állat, így Kai ölébe borultam, aki ezen nevetett és én hanyatt feküdtem, és úgy voltam Kai ölébe. Őt néztem, ő pedig a szemembe nézett. Hirtelen elkezdte mosolyogva simogatni az arcom, a fejem és a hajam. Én pirulva elmosolyodtam és továbbra is őt néztem. Valahogy olyan békés volt így a hangulat. Sokkal jobban tetszett ez mint az,mikor csak veszekedünk. Elkezdett felém közeledni, majd teljesen az arcomhoz hajolt és elmosolyodott, majd az orromra nyomott egy puszit. Hirtelen kinézett az ablakon és ijedtséget véltem az arcán felfedezni.
- Valami baj van? - ültem fel.
- Mennem kell - mondta és el is rohant. Annyit láttam az ablakból, hogy rohan a fás felé. Fogtam magamat és utána futottam. Az izgalom és a félelem egyszerre hozta ki belőlem az adrenalint. Nem tudtam mi folyik itt, de tudtam, hogy semmi jó. Egy vastagabb fa mögött elbújtam és figyeltem az eseményeket.
Füst..farkas vonyítás és egy ordítás. Kaira pillantottam aki szenvedett. Kimerevedtek a végtagjai. Ijedten figyeltem mi történik vele. Egyszer csak ugrott egy nagyot...és..
- F-farkas? - motyogtam magam elé ijedten. Lesokkolódtam. Kai..farkas. Felém pillantott és morogva el is indult. Én a földre estem mikor az a hatalmas teremtmény felém ágaskodott. A földön feküdtem. Ő szaglászni kezdett majd morgott egyet, aztán vonyított. Hirtelen meglendült a mancsa, sebet hagyva az arcomon. Még egyszer rám morgott. Nem bírtam tovább. Kimásztam alóla óvatosan..Végem. Lepergett előttem az életem. Hogy lehet az a Kai, aki az előbb békésen ült az ágyamon és puszit nyomott az orromra egy vérszomjas dög? Hogy lehet pont az a valaki ilyen akit szeretek? Menekülés közben ingem egy része felakadt a fán és leszakadt. Olyan gyorsan futottam amilyen gyorsan csak lehet. Hátra néztem és A farkas közeledett felém. A szemébe néztem és fájdalmat tükrözött. Hirtelen felestem, majd rögtön felálltam. Berohantam a házba amilyen gyorsan csak tudtam. Már ömlött belőlem a könny. Ez nem sírás volt..ez már lassan a Niagara kuzinja. Elővettem a bőröndömet. Fogalmam nincs mit akarok tenni, de azt tudom, hogy nem megyek Kai közelébe..Soha többé. Tárcsáztam a Las Vegasban élő unokabátyám telefonszámát.
- Halo? - szólt bele. - Huan, mi a baj?
- MinHyuk..Hozzád tudnék költözni?
- Meddig?
- Amilyen sokáig csak lehet - válaszoltam, mire MinHyuk igent mondott.

4 megjegyzés:

  1. asdfghjkl *^*
    http://media.tumblr.com/tumblr_m5s684HiiL1qc333l.gif
    nagyon gyorsan kérem a következő részt, mert ma azt hiszem nem lesz alvás egy hamar! *-* Uramisten, hát ez lett az egyik kedvenc részem az tuti!! *o**fangörcs*
    Omo~, Jongin-ah, hogy merted megkarmolni szegény Huant? :c Most szomorú vagyok.ㅜᆼㅜ (x"3) A farkas-átváltozós jelenthez csak ennyit fűznék még hozzá:
    http://media.tumblr.com/tumblr_m0nd9tTqK11r5qh6u.gif
    http://images5.fanpop.com/image/photos/30000000/KPOP-GIF-1-3-2012-kpop-gifs-and-fanclubs-30076750-250-188.gif?1358081721941
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lmc6niJHYR1qj60veo1_500.gif
    Amúgy annnnnyira édesek lennének, ha már végre össze jönnének! :D Bár, szerintem az se most lesz, a végéből ítélve. :D Hihi~
    "Hé, leszel a barátnőm?" Ez rohadt nagy volt x"DDD Nagyon tetszett, mondjuk most lehet nem mondtam újat, mert nagyon ügyesen írsz. :3
    De remélem Huan nem fog sokáig ott maradni az unokabátyjánál. ToT
    http://breakthesunrise.files.wordpress.com/2012/12/so-many-feels.gif
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5fb2hfHfC1ru75sgo1_500.gif

    na jó abba hagytam :33 siess a kövivel!! *^*
    http://media.tumblr.com/tumblr_lv3pjzamM61qltl7t.gif

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Omoo hát köszönöm szépeen :DD Hát igen..nem most lesz még az összejövetel :'D De már egyre közelebb vagyunk felé ;) És köszönööm *-* Sietek sietek :3

      Törlés
  2. OmO hát ez meglepett 0.0 kicsit másra számítottam de hasonlóra....jajj hozd a kövi részt gyorsan mert jujj bepisilek az izgalomtól *-------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj rendben sietek :D Ma már eléggé sokat írtam és úgy gondoltam, hogy hozom is csak aztán lefoglalt más >.< Azért ne pisilj be :P >.< :D

      Törlés